Sambutan Hangat

Monday, December 27, 2010

Cerita Hari Ini

kesah hari ini kesah yang pasti. kerana ianya telah pun berlalu. menjadi sejarah dan ingatan. buat si pelaku dan juga mereka yang hadir sama di bibit bibit peristiwa. lalu apa yang berlaku pada hari ini kecil atau besar ia adalah cerita. cerita kau dan cerita aku

Maka cerita aku hari ini, al kesah bercandalah aku dengan masa, ikut bersama menjayakan Majlis BBQ bersama bekas murid SAMUSKD 2010. Majlisnya ringkas tetapi dilaksanakan cukup lancar. Dengan persiapan yang ala kadar dan makanan yang luarbiasa aku gagal untuk melantak setiap makanan yang berada di hadapan mataku. anehnya aku jadi kenyang hanya dengan melihat telatah anak muridku. bersukaneka dan bergotong-royong.

Maka pesan terakhirku buat semua anak muridku. " Anak murid yang hebat bukanlah mereka yang mampu menguasai segala ilmu yang dicurahkan tetapi mereka yang mampu menggunakan sedikit ilmu yang diajar pada waktu-waktu yang perlu" - ahmad saiful anwar arrifin dec 2010

No comments: